fbpx
085 - 060 1012 hallo@vanedens.nl

Daarom Van Edens Makelaars

Wij zijn de nieuwe generatie! Van Edens Makelaars Friesland levert full-service maatwerk. Dit betekend dat wij je van begin tot eind volledig ontzorgen. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons op de eerste plaats.

Naast onze algemene bereikbaarheid op 085 – 060 1012 tussen 08:00 en 20:00 uur, zeven dagen per week, is jouw makelaar altijd direct en persoonlijk bereikbaar. We werken in heel Friesland en komen graag bij je langs voor een goed gesprek. Je kunt ons direct mailen via hallo@vanedens.nl 

 

Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid

Naast de algemene ruime telefonische bereikbaarheid is de makelaar 24/7 bereikbaar voor onze klanten. We informeren je over iedere stap in het proces waarbij jouw makelaar altijd aanwezig is. Zoals bij het maken van de foto- en filmopnames, bezichtigingen, kijkdagen, notarisbezoek, etc. Ook helpt jouw makelaar je bij iedere stap wanneer je vragen heeft. Overigens kan de makelaar zowel bij je thuis als op kantoor langskomen voor belangrijke overleggen en beslissingen. 

Daarom Van Edens Makelaars Friesland

Je huis is bij ons in vertrouwde handen. Vanaf de eerste kennismaking tot en met het tekenen bij notaris en alle belangrijke momenten daar tussenin, zijn we aanwezig om alles voor je te regelen en je te adviseren. We hebben regelmatig contact en houden je op de hoogte van de laatste stand van zaken.

Onze grote kracht is dat onze makelaardij alle randzaken heeft geautomatiseerd en grotendeels heeft uitbesteed. Daardoor kunnen onze makelaars zich volledig focussen op onze klanten en het verkopen van hun woningen. Wij geloven dat onze persoonlijke benadering, ons enthousiasme en actieve rol binnen het volledige verkoopproces ons onderscheidt van de rest.

 

Wij zorgen dat;
  • Je huis snel verkocht is;
  • Je huis voor de hoogste prijs verkocht is;
  • Je geen hoog courtage moet betalen;
  • Je ongeacht de verkoopprijs een vast tarief betaalt via de notaris voor onze dienstverlening;
  • Jij jezelf nergens zorgen om hoeft te maken omdat wij alles voor je regelen.
Onze bewezen verkoopstrategie bestaat naast een aantal “geheime ingrediënten” uit;
  • Het schrijven van een aantrekkelijke en uitnodigende woningtekst;
  • Verkoopklaar maken van je huis;
  • Interieur-styling, tuinadvies en prachtige woningfoto’s en filmopnames;
  • Publiceren op Funda en social media;
  • Mensen enthousiast maken over je huis;
  • Het meenemen van kijkers in de beleving van je huis tijdens de bezichtigingen;
  • De beste prijs uit te onderhandelen maar ook eventuele ontbindende voorwaarden helder en juridisch correct te verwerken in de koopovereenkomst;
  • De notaris te voorzien van het complete woningdossier;
  • Controleren van de akte van levering;
  • Het feliciteren van koper(s) en verkoper(s)!
  • En nog veel meer... 

    Je eigen online dossier via Move.nl

    We bieden onze klanten gratis toegang tot Move.nl zodat hier altijd alle relevante gegevens, afspraken en documenten beschikbaar zijn. Hierin staan ook andere belangrijke zaken zoals het Energielabel, Opdracht Tot Dienstverlening, Vragenlijst Verkoop Woning, Lijst van Zaken, etc.

    Sales en marketing

    We zorgen voor de juiste marketing en een bewezen verkoopstrategie. Bij het verkopen van je woning is naast een fantastische woningpresentatie, het actief verkopen van je woning van groot belang. Daar ligt onze kracht. Wij geven stylingtips, advies over het verkoop-klaar maken van uw woning en zorgen voor sprekende foto- en filmopnames. Daarnaast brengen we je woning via verschillende media en diverse platformen waaronder Funda onder de aandacht van potentiële kopers. Tijdens de bezichtigingen laten we de mensen je woning voelen en ervaren.

    Tijdwinst dankzij ons paperless office

    Om er voor te zorgen dat u niet overspoeld wordt door documenten en losse stukken werken wij zo digitaal mogelijk. Dit betekend dat documenten digitaal worden verzonden en ondertekend. Deze werkwijze zorgt voor flinke tijdwinst doordat alle partijen de belangrijke stukken direct kunnen ondertekenen op de computer, smartphone of tablet zonder dat zij met elkaar moeten afspreken. Verzenden via de reguliere post en enkele dagen tot weken moeten wachten op handtekeningen behoort tot het verleden!

    Een vast tarief voor onze verkoopbemiddeling

    Of betaal je liever teveel voor de verkoop van je woning? Bij ons betaal je een vast tarief voor de verkoopbemiddeling. Lees hieronder het verschil in kosten tussen ons vaste tarief en het courtage van een reguliere makelaar.

    Nieuwsgierig naar de waarde van je huis? Dat vertellen we je graag en geheel vrijblijvend.

    Bel ons op: 085 - 060 1012

    Backoffice

    Wij zorgen dat iedere oproep tussen 08:00 en 20:00 uur, zeven dagen per week, wordt aangenomen en verwerkt. Ook zorgen we voor de verwerking van alle inkomende stukken, het opmaken van overeenkomsten, contracten en overige belangrijke (juridische) documenten.

    Werkgebied en focus

    Wij werken in heel Friesland met een focus op woningen, bijzonder vastgoed en speciale objecten.

    KWF en Van Edens Makelaars Friesland

    Wij vinden het erg belangrijk om als organisatie in contact te zijn met de maatschappij en hechten veel waarde aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO).

    Het KWF (Koningin Wilhelmina Fonds voor de Nederlandse Kankerbestrijding) verricht belangrijk werk in de bestrijding van kanker.

    Hun doel: minder mensen met kanker, meer mensen die genezen en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Om dit te bereiken werven zij fondsen waarmee ze onderzoek naar kanker financieren en begeleiden.

    Wij steunen, samen met onze klanten, het KWF in dit belangrijke werk en zijn donateur. Wij vragen onze klanten samen met ons eenmaal per jaar vrijwillig een kleine donatie te doen voor het KWF. 

    Van iedere aan KWF gegeven euro gaat 84 eurocent naar de missiedoelen: Minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor (ex-)kankerpatiënten.

    Veel gestelde vragen 

    Waarom Van Edens Makelaars Friesland?

    Wij zijn de nieuwe generatie! We vinden namelijk dat de makelaardij gemoderniseerd kan worden. Tegenwoordig spelen andere zaken een grote rol in het proces van onze klanten, dan tien jaar geleden. Dat betekent dat wij bijvoorbeeld zeven dagen per week bereikbaar zijn voor iedereen. Voor onze klanten is hun makelaar zelfs 24/7 bereikbaar (hoewel hij ’s nacht’s natuurlijk ook graag slaapt). Stuur je ons liever een DM via een van onze socials? Helemaal goed! Daarnaast ontzorgen wij onze klanten volledig. Vanaf het eerste moment dat men contact met ons opneemt tot en met het moment dat er getekend wordt bij de notaris. Heb je een verhuisbus nodig? Regelen we ook. Alles is mogelijk en we sluiten volledig aan bij de wensen van onze klanten.  

    Wat betekent een gestroomlijnd proces?

    Daarmee bedoelen we onder andere dat we zoveel mogelijk digitaal werken. Het aanleveren van gegevens, opmaken van overeenkomsten, contracten, etc. Zelfs het ondertekenen van het voorlopige koopcontract kan op een PC, tablet of smartphone. En voor iedereen die dat nog wat spannend vindt komen we graag langs om het samen te doorlopen. We werken volledig uit ons eigen systeem en draaien bijvoorbeeld met een druk op de knop alle belangrijke gegevens van onze klant uit, woningbrochures, etc. 

    Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

    Wij voldoen volledig aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Daarnaast nemen wij Cybersecurity erg serieus en hebben verschillende maatregelen genomen om alle klantgegevens en onze eigen gegevens te beschermen. Wij leggen alleen de noodzakelijke gegevens vast en na een bepaalde periode vernietigen wij de gegevens die niet meer nodig zijn. Sleutels van klanten gaan anoniem in de sleutelkluis en zijn nooit te herleiden naar een adres. Al onze data wordt opgeslagen en verwerkt op servers die binnen de EU staan. 

    Wat maakt jullie beter dan de rest?

    We vechten als een leeuw voor onze klanten! Wij doen er alles aan om onze klanten van dienst te zijn en ze 100% te ontzorgen. Het verkopen van je huis moet vooral erg leuk zijn en niet stressvol of onplezierig. Wij staan onze klanten bij in iedere stap van het proces en nemen alles uit handen. Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan bij ons op de eerste plaats. 

    CONTACT

    • Algemeen nummer:
      085 - 060 1012
    • Regio Leeuwarden:
      058 - 230 0111
    • Regio Heerenveen:
      0513 - 24 1111
    • Regio Drachten:
      0512 - 23 6000
    • Regio Sneek:
      0515 - 24 0001
    • Direct mailen:
      hallo@vanedens.nl